.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات در دستور کار دولت

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات گفت: پیش‌نویس اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات، آماده و برای تصویب به هیئت دولت ارایه شده است.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید مهدیون ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: براساس مصوبه مرداد ماه سال 86 هیات دولت مقرر شده است تا بخش حاکمیتی شرکت فناوری اطلاعات در اختیار دولت باقی مانده و بخش‌های اجرایی، در راستای اصل 44 به بخش خصوصی واگذار شود.

وی ادامه داد: هیئت وزیران در این مصوبه، شش ماه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فرصت داده بود تا اساسنامه جدید شرکت فناوری اطلاعات را تنظیم و برای طی مراحل بعدی به دولت ارایه کنند.

سعید مهدیون خاطرنشان کرد: تفکیک وظایف حاکمیتی و اجرایی شرکت فناوری اطلاعات نیز، یکی دیگر از بخش‌های مصوبه مردادماه سال گذشته دولت است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از ابلاغ مصوبه هیات دولت، تلاش‌ها برای تهیه و تنظیم پیش‌نویس اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات آغاز و پس از آماده شدن آن در اسفندماه سال گذشته به هیات دولت ارسال شد.

وی تاکید کرد: این مصوبه هم‌اکنون در نوبت طرح در هیات دولت قرار دارد که پس از تصویب و ابلاغ، فعالیت‌های شرکت فناوری اطلاعات در راستای سیاست‌های جدید به طور رسمی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات در خصوص چهارچوب این اساسنامه نیز گفت: اساسنامه شرکت فناوری اطلاعات در راستای سه محور اصلی «امنیت»، «هماهنگی پروژه‌های ملی» و «هدایت و توسعه فناوری اطلاعات» تدوین شده است.

وی افزود: هم زمان با تنظیم این اساسنامه تعریف پروژه‌ها برای انجام وظایف حاکمیتی نیز آغاز شده که پس از ابلاغ مصوبه دولت وارد مرحله اجرایی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.